fredag 27 mars 2009

Fredagkväll, jaha!

Vad gör vanligt folk på fredagkvällarna? Jag vet vad jag gör iallafall - jobbar. Dygnets 24 timmar räcker inte till. Just nu ska jag sitta och vara webblärare, men bloggen lockar mer. Jag tänker iallafall på butiken hela tiden - stackars min familj.


Det börjar bli så vitt och fint i lokalen och sak efter sak kommer på plats. Nu har nästan alla varor kommit (en blus visas ovan) och de ska bara placeras fint också. Jag hälsade på min vän Teresa på Blomsterpaviljongen i Smygehamn och då blev jag glad av tanken på alla blommor jag måste ha i butiken. Jag ska beställa ett litet olivträd, apelsinträd och mängder av oranga blommor. Orange är min logga och det är en sådan pigg färg att jag vill gärna associeras med den. Teresa fixar det. Hon gör fantastiska arrangemang på ett litet kick, så det känns bra att ha en sådan vän.



Jag har fått mängder av barnkläder och jag menar mängder. Villervalla, det underbara märket från Göteborg, har skickat hur mycket som helst. Jag ska få sälja 2 betala för 3 på en hel del varor, så jag hoppas att det går bra. Vill någon ha barnmössor så har jag några hundra. Nedan kan ni se två av dem iallafall:


Ha det gott allihop!

1 kommentar:

  1. Sälja 2 och betala för 3?? Inte många som kommer att handla då ;) Mena du inte sälja 3 och betala för 2??

    SvaraRadera