fredag 30 januari 2009

Åsikter önskas!

Fredag - härligt!

Min bror med dotter kommer hit ikväll och stackars broder. Han vet nog inte om att han ska få bläddra i broschyrer hela kvällen. Jag skulle vilja veta vad ni tycker, bu eller bä om följande:


Jag gillar vackra kylskåpsmagneter, men jag måste köpa in 50 stycken, med olika motiv. 6x6 cm och de kommer kosta 30 kronor i butiken. Vad tror ni? Köper ni kylskåpsmagneter? Vidare vad tror ni om små månadstavlor i trä som man skickar till nydöpta eller barn som fyller år? Man skickar då en liten pappbox med detta träkort med månadsbild som man kan hänga någonstans. Det blir istället för ett vanligt kort, 39 kronor. Bra idé? Är tofflorna nedan snygga? Jag själv är litte trött på långa kedjehalsband och vill köpa in mer halsband som det ovan. Är det snyggt?



Ha en alldeles underbar helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar