söndag 25 januari 2009

En januarihelg har passerat

Jag tycker verkligen inte om januari! Mörkt och kallt och en ny termin startar. Nu arbetar jag ju inte på skolan längre, så terminerna är inte lika viktiga längre. Nu har jag dessutom för mycket att tänka på för att jag ska fundera alltför mycket på januariångesten. Tipset är alltså att starta en ny butik för att muntra upp sig.

Nu funderar jag på saker som vad är man beredd att betala för ett doftljus? 45 eller 125? Vad tycker ni? Ska jag vara exklusiv eller mer prisvärd eller kanske både och? Nu kan ni ju gissa vilket ljus som är vilket.

1 kommentar:

  1. Hej kusin... Vet inte om du redan har läst detta en gång jag är ju helt ny på detta så jag vet inte riktigt vad jag gör eller var jag skickar det. Tips på en sida med världens snyggaste tofflor enligt mig www.hasbeens.se. My hälsar o tackar för det super gulliga kortet o pengen. det översta ljuset tror jag är dyrast. kramar Anneli

    SvaraRadera