måndag 19 januari 2009

Efter en helg på mässan

Vilken helg!

Tre dagar i Stockholm och två dagar på Formex med ca 900 utställare och varor i överflöd. Vid något tillfälle efter att ha traskat runt sjönk jag ner i en stol hos någon utställare och hon såg tydligt att jag var trött, så hon frågade: Vin, kaffe, vatten, godis eller vad behöver du? Jag säckade ihop med jämna tillfällen, men det fanns alltidd någon vänlig själ som piggade upp mig.

Alla på mässan var så vänliga och hade jag velat kunde jag gjort det hela till en tur i gratisätande. Jag var dock så fokuserad att jag inte hade tid med praliner. På lördagen hade jag min goda vän, Katarina med mig och då kunde jag slappna av mer. Vi (och den tredje vännen Pernilla) hann dessutom med några besök på restaurang under helgen vilket gjorde Stockholmsvistelsen till en höjdare.

Jag har lagt någon order på mässan och har högar med broschyrer här hemma. Jag ska försöka få ut fler produktbilder på webbsidan när jag har återhämtat mig. Här är iallafall några produkter jag ska:

2 kommentarer:

  1. Lycka till jag är mycket nyfiken...
    ses
    Annette

    SvaraRadera
  2. Hejsan kära kusin...Vad roligt att du både fick jobbat o lite nöje i Stockholm. jag skulle vilja tipsa om en vara som jag tycker är utmärkt i en sommar butik nämligen skånska hederliga träbonnar.Tror du inte det skulle vara något för turisterna.Tänk bara på hur roligt det var att få nya tofflor hos "EBBE ENGDAHL " Kramar Anneli

    SvaraRadera