torsdag 25 juni 2009

En blåsig torsdag längst söderut



Det blåser väl mycket därute. Turisterna skräms bort och de vill bara sitta och fika inomhus.

LÅNG PAUS....

Det kommer trots allt en hel del folk och jag har roligt. Det säljs många skyltar här idag. Nu får jag klara mig själv utan min trogna medarbetare Linda. Tomt. Men imorgon kommer mamma och min vän Annette och hjälper mig. Roligt för det blir nog bra drag här när det är spelmansstämma. Det är redan fullt med husvagnar här på udden.

Nu har jag fått leverans av mitt favoritte champagnegrädd. Här ska drickas mycket te, men först måste jag ringa min trogna leverantör och beställa fler skyltar.

Jag hoppas dessutom snart att ha t-shirts med skånska tryck här snart. Min bror jobbar på det. Han är och hälsar på med sin lilla dotter, men han har som vanligt tio andra projekt samtidigt, t.ex. en som bok ska gå i tryck snart.

Ha sköna sommardagar!
Kramar Cecilia

1 kommentar:

  1. Hej. Har precis gjort årets förata besök i Smyge. Och vilken positiv överaskning :-)en ny affär. Och vilken stor förändring där kände jag mig hemma :-) Nästa vecka ska jag stå i garaget men 2 av mina vänner och jag kommer säkert att göra flera besök hos dig.
    Lycka till med affären den var superfin.
    Madeleine

    SvaraRadera