tisdag 16 juni 2009

Varor väller in...





En härlig tisdag. Det är lagom med folk och jag packar upp för glatta livet. Några bilder ovan. Måttar upp fler karameller också.

Jag är ju ingen pushig säljartyp, men jag lyckade sälja en klänning idag till en tveksam kund. Kul!

Solen skiner och jag har mycket att göra - kan man ha det bättre? Livet känns härligt när det är sommar. Jag hoppas på en solig midsommar, för kan man inte sitta ute och äta är det ingen riktig midsommar. Åh, vad skönt det ska bli att bara få sitta ner och prata och slappa. Barnen kommer att springa runt, inte slåss utan bara vara Astrid Lindgrengulliga. Jag dricker lagom med öl och vaknar utvilad till anstormningen i butiken på midsommardagen. Så får det bli!

Ha det fint därute!

Kramar Cecilia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar