torsdag 4 juni 2009

Tyst torsdag, än så länge...



Vinder viner utan för knuten och Judy Garland sjunger så fint för mig. Sämre kan man ha på jobbet. Förhoppningsvis väller kunderna in sedan. Nu kan jag passa på att mejla lite och beställa och städa m.m.

I måndags var det sommarkickoff för de som är inblandade i turistnäringen på Söderslätt. Information, mingel, mat och musik. Det var mycket trevligt och jag fick träffa Cecilia som har affären och bloggen www.cillascottage.se. Det visade sig dessutom att vi är gamla lärarkollegor. Världen är liten.

Teresa från Blomsterpaviljongen var med på kickoffen och fotograferade utanför Södrast och för en gångs skull är jag med på bild med min fina Zhenziscarf. Den får vara med på bloggen tillsammans med den gulliga ringen som jag har beställt fler av.

Nu är det dags att hugga i. Ha en bra dag!
Kram Cecilia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar