torsdag 19 februari 2009

Detta väljande!




Här är servetter och kort som jag har beställt. Det är så svårt att välja så jag har naturligtvis beställt en massa andra motiv också. Det kommer att vara kort, ljus och servetter överallt i butiken. Jag kan hoppas att turister och boende är sugna på det.

När det gäller smycken så tycker jag fortfarande att Baglady gör de fräckaste halsbanden i bra prisklass, så jag har kontaktat dem. Om jag hade satsat på dyrare smycken så är Björg eller Lotta Djossous smycken väldigt fina. Jag kommer naturligtvis att sälja lite Trollslända också, mina egna smycken alltså. Apropå trollsländor så kommer de att finnas lite varstans i butiken, på ljus, kort, på pinnar o.s.v.

Tiden går så fort och nu är det bara en och halv månad tills butiken öppnar. Jag längtar till att få tillgång till lokalen så att jag kan börja greja där. Jag har varit på IKEA för att titta efter snygga bänkskivor till min disk och jag köpte en snygg skyltdocka på Blocket. Just nu står dockan i garderoben och skrämmer mig varje gång jag går förbi. Jag ska ta en bild på den sedan så att ni får se.

I morgon ska jag också in till stan (Trelleborg) för att se ut någon födelsedagspresent till Alba som fyller tre år på tisdag. Jag måste erkänna att jag är en tråkig mamma för jag köper gärna "nyttiga" saker som kläder och böcker. Det är synd att jag inte har hunnit få mina varor från Jabbadabbado för där hade det funnits något fint till Alba.

Ha en skön helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar