tisdag 17 november 2009

Snart advent...


I helgen bjöds det på äppelglögg på Södrast. Det var gott och känns inte för juligt. Det är för tidigt att spela julmusik och bjuda på vanlig glögg nu tycker jag. Det får bli en helg till med äppleglögg, sedan är även jag redo.

Jag var på en härlig tur till Köpenhamn idag och träffade min glada vän Karin. Vi hade så trevligt hemma hos henne, att jag inte såg mycket av storstan. Jag hade behövt bli lite inspirerad av vacker skyltning, men det får bli ett besök till snart. Christiania har en härlig julmarknad och den vill jag gärna till.

Imorgon bär det av till Helsingborg för att titta på Objects kläder till sommaren 2010. Jag hoppas på en fin kollektion.

Ha det fint!

Kramar Cecilia

1 kommentar:

  1. Ja, tack för sist Cecilia! Ser fram emot nästa träff, hoppas på ett före jul så vi kan få en heldag utomhus och kanske frossa i julskyltning och shopping?! Du, jag är skyldig dig pengar, hör av dig... ;) Kram Karin

    SvaraRadera