fredag 6 november 2009

Mysigt på Södrast






Fredag redan. Vart tar dagarna vägen? Jag har fått hem massor av julvaror och det är ju "bara" drygt sex veckor till jul. Det får väl vara OK med julvaror nu. Det är 1:a advent om bara tre veckor. Det är dags att inhandla glögg. Den smakar alltid bäst i början. Jag har glöggkryddor i butiken, så jag kan göra egen glögg. Då saknas bara starkvarorna.

Veckans höjdpunkt hittills var besöket på Vanningen i Vellinge i onsdags. Vilken glädje barnen visade i bassängen. De ville som vanligt aldrig gå upp, medan jag och mamma kände oss stelfrusna. Tyvärr dissade barnen bastun, så där kunde man inte sitta och hänga och värma upp sig. Men hjärtat var varmt ; ).

Nu får jag nog återgå till mina funderingar var ska jag hänga denna? Vilket pris? Tunga funderingar på Södrast : )

Ha en skön helg!
Kramar Cecilia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar