söndag 5 april 2009

Vilken underbart solig helg!




Jag har blivit ombedd av många att lägga ut lite bilder på hur det ser ut i butiken. Nu senast av Linda, som förhoppningsvis själv kommer att stå i butiken i sommar tillsammans med mig. Nu börjar Södrast att bli klar och på bilderna kan man bland annat se den fenomenala utsikten jag har från butiken. I fredags var det så vindstilla och fint att jag absolut var tvungen att gå ut och sätta mig med en kopp kaffe och titta på havet. Jag blev faktiskt tårögd för det var så vackert och för att jag ska få arbeta i en så fin miljö. Jag blev också lite tårögd för att min vän, som nu inte finns mer, inte kan sitta och njuta av livet med sin familj.
Jag är ingen mästerfotograf, men jag tycker att det underbara ljuset som finns i lokalen kommer fram. Det står kartonger och verktygslådor framme, för helt klart är det inte, men nästan. Caféhörnan är iallfall klar och det var det bygget som tog längst tid. En eloge till min fantastiska sambo, som har fått slita. Nu senast idag för att sätta upp min gigantiska skylt vid vägen. Jag hade tänkt lite fel, så han fick jobba hårdare än vad som var tänkt. Det fina är att han inte ger sig förrän det blir klart och snyggt. Puss på dig Walter.
Jag önskar alla en härlig vecka med massor av påskägg. Kommer ni till butiken, så bjuder jag på godis : ). Öppnar 9/4 klockan 10.00
Påskkramar Cecilia

3 kommentarer:

  1. O så fint...
    jag längtar dit.
    annette

    SvaraRadera
  2. Så mysig butiken är! Och vilken utsikt... /Linda

    SvaraRadera
  3. Hej Cecilia!

    Ville bara säga att butiken ser underbar ut och önska dig lycka till!
    Vi kommer och hälsar på i Påsk.
    Många kramar Karin, Ivan & Ian

    SvaraRadera