tisdag 21 april 2009

Åh, vilken solig, underbar tisdag!

Ännu en fin och varm vårvecka. Barnen har slängt av sig overallerna på förskolan och det är ett säkert vårtecken. Egentligen vill jag bara vara ute denna fina dag, nu när det är mina lediga dagar, måndag och tisdag. Jag har dock för mycket att göra med mitt distanslärararbete. Alla ska läsa på distans verkar det som och jag har svårt att hinna med. Mellan varven beställer jag varor till butiken.
Jag tyckte att det kändes lite tomt i hyllorna efter påsk, så jag har den stora lyckan att få beställa mer. Det är riktigt kul att beställa varor, speciellt om de finns inne. Imorgon får jag hem de varor som syns på bilden här. Den serien var väldigt poppis och jag är glad att jag kan få hem lite mer av de varorna. En hel del var dock slut hos grossisten. Alla vill ha samma saker.
Denna veckan ska också många brevlådor i trakten få mitt reklamblad och jag ska ha en liten annons i Trelleborgs allehanda. Jag vill att alla ska veta att det finns en ny fin affär på Smygehuk. Jag ska också beställa fler småskyltar att sätta upp och gå och presentera mig för de andra lokala handlarna. Jag har aldrig tråkigt numera.
Dags att fortsätta med betygssättning och annat. Ha det gott därute och glöm inte att få lite sol i ansiktet.
Kramar Cecilia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar