onsdag 15 april 2009

Första vanliga öppningsdagen


Här sitter jag framför datorn i min lilla butik. Vinden viner om knuten och det är lugnt. Jag förväntar mig knappt några kunder så här mitt i veckan före sommaren, men jag vill att folk ska vänja sig vid att jag finns här och att butiken är öppen.

Öppningshelgen var ju fantastisk - så roligt. Tur att jag hade medhjälpare. Jag hade både Ulf Lundell och en fin tidningsartikel som draghjälp. Läs gärna den trevliga artikeln här: http://www.trelleborgsallehanda.se/article/20090409/TRELLEBORG/845412878

Det lustiga var att människor till stor del valde samma varor och därför har vissa varor redan tagit slut. Det är dags att beställa mer. Alla kunder var så trevliga och det värmde att få höra positiva kommentarer.

Jag tog lite bilder - ovan kan man se min mamma som hjälpte mig i påskas och Södrast utifrån. Det är ett stenkast till havet (om man är duktig på att kasta).

Nu ska jag slita lite med mitt distanslärarjobb. Ha det gott alla och jag hoppas att vi ses!
Kramar Cecilia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar