lördag 11 april 2009

Lyckad premiär!




Åh, vad jag har haft roligt och vad mycket folk det har varit. Här är bilder på kunder, jag som tänker på hur jag slå in saker i kassan och så glad som jag känner mig i min caféhörna.

Jag har haft underbara medarbetare dessa dagar, Annette, mamma och svärmor och de har slitit verkligen. Igår, långfredag, vällde det in kunder i butiken och alla var glada och köpte någonting. Vissa varor har tagit slut redan. Samtidigt har det varit så trevligt med alla lyckönskningar och fina blommor som jag har fått.
Detta året är det första som jag inte har letat påskägg sedan jag var i Australien för 20 år sedan. Det är medaljens baksida med att ha egen butik. Nu är jag dessutom så trött att jag ska gå och lägga mig samtidigt med barnen.
Jag berättar mer om premiären sedan.
Många påskkramar från en trött, men lycklig Cecilia

1 kommentar:

  1. Grattis till den lyckade premiären! Det ser härligt ut i butiken.
    /Linda

    SvaraRadera