fredag 21 augusti 2009

Finfin fredag på Södrast


Folk droppar in i lagom takt och solen skiner lite grann. En härlig augustidag helt enkelt. Jag började morgonen med en tur till Ystad för att fylla på mitt konfektyrförråd. Lakritspipor, kolor, salta karameller, söta karameller m.m.

Lilltjejen fick följa med och propsade på att få provsmaka en hel del och hennes svaga mamma föll till föga som vanligt. När hon lämnades till förskolan var hon alldeles kladdig runt munnen eftersom jag inte hunnit röja undan spåren av morgonens utflykt. Hon var dock inte nöjd för det utan ville som vanligt inte släppa mitt ben.

-Jag vill vara med dig mamma! sade lilltjejen och grät. Det är hårt för oss båda med detta sjudagarsschema och jag längtar efter septembers öppettider så att vi får umgås mer. En utflykt till Legoland ska vi också göra. Åh, vad vi ska umgås : ).

Inte så många leveranser denna veckan, men veckas snyggaste är nog laptopväskan med art decomotiv för bara 325 kronor. Nu ska vi se om fler tycker som jag.

Ha en skön helg alla där ute
Kramar Cecilia

1 kommentar:

  1. Wow, snygg väska! Hade jag inte haft min tjusiga företagsväska hade jag köpt direkt ;)
    Finns den i ordinärt damväske-format?
    Kram från Nettan

    SvaraRadera