onsdag 30 december 2009

Sista dagen på Södrast på ett tag


2009 är snart till ända. Det har varit ett härligt år för mig. Att få starta eget som jag alltid drömt om och se det hela fungera - det är härligt och lyxigt! Jag blir definitivt inte rik, men kan man leva på det så räcker det fint.

Idag kommer Linda på besök och stannar över nyår. Hon har jobbat en vecka helt utan ersättning i somras, så hon är en fantastisk kompis. Nu slipper hon jobba denna gången. Nu kan vi koncentrera oss på att fira in det nya året.

Dags att inventera vidare. Det kommer jag nog att få sysselsätta mig med ett tag in på det nya året.

Ha det fint 2010!

Kramar från Cecilia

1 kommentar:

  1. Härligt att du känner att du vill och kan fortsätta med Södrast. Man ska leva sina drömmar, men inte till vilket pris som helst. Bara ring om du vill ha hjälp eller har frågor. Lycka till!

    SvaraRadera