torsdag 8 oktober 2009

Fullt med varor på Södrast




Lusthuset är på plats och det har blivit så fint! Det var verkligen pricken över i på Södrast. Min kamera har gått sönder så jag kan inte ta några bilder. Batteriet är bara dött. Men det kommer bilder senare. Jag tänkte att jag skulle ta bilder med min nya mobiltelefon istället, då...

Jag skäms för att erkänna att jag är så klantig, men jag tappade min nya mobiltelefon i golvet och den gick sönder. Jag har haft den i två dagar och den var så dyr och jag tvekade så innan jag skaffade den. iPhone verkade helt annorlunda än andra telefoner och det första gången jag köpte en så dyr teknisk pryl. Typiskt!
iPhone är hal som en tvål - varning för det. Går den att laga så ska jag skaffa ett gummifodral till den. Jag ska också tova ett mobilfodral till telefonen, men det känns inte så kul just nu.

Jag har packat upp och packat upp idag. Nu är det så mycket fint i butiken att det inte är sant. Jag är rustad inför höst och jul. Lite fina muggar och tekannor fick jag, som synes ovan.

Ha det gott
Kramar från en klumpig Cecilia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar