fredag 10 juli 2009

Regnigt, men inte ruskigt på Södrast



Hos oss på udden har det riktigt stormat idag. Jag har sprungit ut och in med vissa varor som jag inte ville skulle stå ute i ösregn. Sedan sol och ut med varorna igen, regn och in med dem igen.

Nu är det fredag och solen skiner igen. Det är fredagsstämning här och Katarina sliter i kassan och jag fixar med lite nya halsband. Sedan ska vi hem och äta lax med pesto och krama barnen.

Idag har jag och Katarina fått t-shirtar med Södrasts logga. Se så fin Katarina är idag med t-shirten som min bror tryckte igår kväll. Jag var mäkta imponerad av honom. På någon timme så hade vi tygkassar och t-shirtar överallt som hängde på tork. Nu säljer vi en t-shirt med ett fantastiskt pilträdstryck som min svägerska har ritat och brodern har tryckt. Det här är ett riktigt familjeföretag.

Nu är klockan 18, men butiken är full av folk. Nu är det semester.

Fredagskramar från Cecilia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar