fredag 12 november 2010

Två veckor till advent


Det känns nästan osannolikt, men det är snart dags att tända adventsljusstaken. Jag pysslade till en av mina jullådor till adventsljustake. Jag har små skifferplattor man kan skriva siffrorna på. Allt finns att köpa på Södrast förstås. Det blev fint tycker jag.

Jag åkte till Miljögården och inhandlade lite söta tomteflickor och någon tomtepojke också.


Sedan blev det en fin griffeltavla med en präktig gris på:
Som vanligt har jag ju mängder av bokstäver, skyltar och väggord med God jul på.

Här syns lite mer av det jag har.



Sedan har jag mängder av andra kulor av glas, tyg, trä och mängder av annat också. Jag återkommer med fler bilder, ju mer jag julifierar stället. Det är en pågående process nu i flera veckor eftersom det fortfarande kommer varor.


Ha en skön helg!
Kramar Cecilia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar