lördag 6 november 2010

Allahelgonaöppet på Södrast


Det här är en helg när man tänker lite extra på de som inte är med oss längre. Jag kommer att tända lite extra ljus på Södrast idag och minnas. Annars är det en vanlig arbetshelg för mig.

Nu har jag bestämt att jag ska göra en snygg webbshop. Det innebär en hel del arbete. Arbetet med det får jag mest göra på kvällen och hittills går det inget vidare. Så fort jag tittar på TV får jag dåligt samvete för att jag inte jobbar med webbshoppen. Nu måste jag motivera mig. Det är säkert flera hundra bilder som ska läggas in i shoppen, för att inte tala om layouten. Ikväll ska jag försöka att komma igång på allvar.

Nedan ett snyggt Bagladyhalsband från nya höstkollektionen som finns på Södrast.

Ha det gott!
Kramar Cecilia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar