torsdag 2 september 2010

Södrast börjar känna höstvittring


Det börjar bli kyligare. Tur jag har så många snygga scarfar. Hela butiken är full. Den mest populära sitter på dockan här. Tur också att jag fick en så snygg kofta i leveransen i måndags som jag kan ha på mig i kylan. Jag har tyvärr inte bild på den - än.

Det är så softa färger i höst. Jag har mycket i grönt och många lavendelliknande färger som går i en pudrig skala - härligt.


Min lilla Alba var förkyld och fick vara hemma från dagis. Södrast hade öppet mellan 12-15 så hon fick följa med. Aldrig trodde jag att hon skulle klara tre timmar på Södrast så galant. Hon jobbade och slet och frågade efter mer att göra. Jag tror att Alba packade upp 100 änglar och en dam tyckte Alba var så duktig att hon fick behålla växeln när hon tog betalt. Nu saknar jag henne, sockergrynet.

Ha en go vecka!
Kramar Cecilia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar