torsdag 30 september 2010

Härlig torsdag på Södrast




Det är lugnt här. Inte många kunder än, men jag är på lysande humör och solen skiner. Igår var jag på min gamla arbetsplats, Mediegymnasiet i Malmö, och att träffa alla underbara människor där piggade upp. Det gav energi!

Nu är det dags att putsa och feja lite här på Södrast. Fönsterputs skulle inte skada här. Jag har målat lite idag för jag håller på att tilverka en ny hylla som jag ska ha smycken på. Nu behöver jag också få till det med nya hyllor till alla kläder jag beställer. Villervallakläderna är många som ni ser och mer kommer det om ett par veckor. Jag gick runt i Malmö igår och tittade hur affärena hänger sina kläder. Inspirerande! Jag behöver se fler butiker. Någon som vet någon som exponerar sina artiklar fint?

Ha det skönt i den färglada höstprakten!

Kramar Cecilia


2 kommentarer:

  1. De vackraste skyltfönstren jag sett fins i Florens. Allt från antikvaritat till klädbutiker, de vet var skåpet ska stå! (mkt lustigt...) Surfa runt lite o hoppas du får inspiration. Kram

    SvaraRadera
  2. Florens hade jag inte haft något emot. Ett blåsigt Skåne är inte mitt favoritställe just nu. Jag får nöja mig med surfandet dock.

    SvaraRadera