måndag 13 september 2010

Lugn måndag på Södrast



Lite uppmaningar att ha i köket. Ibland skulle mina döttrar behöva
Eat-bokstäverna på bordet : )

Det känns som en härlig,lugn måndag idag. I helgen var det Solöga förskolas försenade 20-årsjubileum. Det blev väldigt lyckat och Trelleborgs allehanda kom och hälsade på. Jag får inte in länken, men webbadressen kommer nedan:


http://www.trelleborgsallehanda.se/trelleborg/beddingestrand/article1236770/20-aring-firade-med-tarta-och-fiskdamm.html

I fredags hade jag min kära faster på besök i butiken. Jag blir alltid lika glad när hon tittar förbi. Det är ju som sagt lite ensamt ibland i min lilla butik. Det är ju bara jag, inga kollegor. Fast min kära släkt inte bor längre bort än Blentarp, kommer jag sällan dit. Barnen har aktiviteter eller så jobbar jag. Kanske får man mer tid som pensionär?

Ha det gott!
Kramar Cecilia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar