torsdag 24 september 2009

Äntligen torsdag - Södrast öppnar




Gårdagen gick åt till försöka ändra webbsidan. Det var svårt och jag vet inte hur nöjd jag blev. Jag vill ha massor av bilder, men de vill inte lägga sig som jag vill. Jag gick en webbdesignkurs förra året och gjorde en webbsida. Den bygger jag vidare på, men det är nog bättre att göra en ny från scratch. Jag är dock lite lat och det där kommer att ta tid. Mitt lånsiktiga mål är att ha en webbutik också, så det är väl bara att ta tag i det, nu under lågsäsong.

Jag fick leverans i hemmet igår. Fina magneter och smycken från Kreativ insikt. Bland annat en "drömpuppa" - där du kan skriva ett litet budskap till dig själv och lägga ner i puppan. Det kom amulettsmycken och jag går nu runt med ett som heter "Livskraft". Det finns även Lycka. Alla kan behöva lite livskraft och lycka nu på hösten.

Dags att cykla med lilltjejen till förskolan. Jag hoppas att vi ses snart!

Kramar Cecilia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar