fredag 3 juli 2009

Vilken vecka!


Så varmt, så soligt. Dock inte ultimat badväder eftersom det har varit algblomning varje gång jag vill bada. Det har varit en hel del kunder i affären denna veckan, men om det inte varit så varmt hade det nog varit ännu fler.

Idag var det så varmt i butiken och det luktade underbart från grillen hela dagen. Det visade sig vara helstekta grisar på spett, vilket inte är något för en vegetarian som jag. Jag cyklade istället hem i sommarvinden och åt lite vegetariska saker som chips. Familjen var inte hemma när jag kom hem från butiken både tråkigt och underbart på samma gång. En småbarnsmamma uppskattar alla ensamma stunder hon får. Det tror jag de flesta i samma sits håller med om.

Denna veckan har jag fått in skyltar igen som många efterfrågat. Lycka och Fånga dagen m.m. Jag väntar ivrigt på lite Kärlek. Den behöver vi.

Ha det gott i värmen!

Kramar Cecilia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar