torsdag 7 maj 2009

En lugn dag på Södrast






Idag, en blåsig torsdag, är det ingen rusning här direkt. Jag passar på att packa upp en massa smycken och grodor. Jag har fått smyckesleverans från Baglady och Dansk Smykkeskunst. Trollslända smycken, d.v.s. jag, har alltför lite tid att producera smycken. Jag hinner göra lättare smycken, men inget avancerat. Idag hade jag i och för sig hunnit göra flera smycken om allt material hade varit på plats.

Idag ser jag framemot ett besök av min mamma och dotter i eftermiddag. Jag har ju min underbara kaffehörna, så besök är alltid välkommet, speciellt när det är så här lugnt. Det är bra att min arbetsplats är så fin eftersom jag kommer att vara här så mycket i juni. Då är jag på plats 56 timmar i veckan.

Vädret ser ut att förbättras nu, solen leker på vågorna och snart kanske lite folk vågar sig hit.

Ha det gott!

Kramar Cecilia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar