fredag 17 april 2009

Fina fredagen!


Här i butiken är det lugnt, men härligt. De kunder som tittar förbi är mycket trevliga och jag hade just en vänlig dam som drack kaffe och njöt av utsikten. Jag måttar upp lite te, prissätter och tiden går fort. Innan måttade mamma upp allt te, men nu får jag klara mig själv. Jag försöker också vara distanslärare, men jag kommer inte så långt.
Jag packade precis upp lite kryddor och vackra hjärtformade stenar. Det var sådant som tog slut i helgen som jag behövde fylla på med. Igår beställde jag lite kläder i storlek 46-52 så det ska finnas lite kläder för alla (dock inte män än). Min bror och svägerska ska trycka t-shirts åt mig, det passar alla. Jag beställde också textil, bullkorgar, handdukar och förkläden med vackra gäss, måsar, båtar och älgar på. Det sistnämnda mest för våra utländska turister.
Det ska bli spännande att se hur det blir i helgen. Nu när inte Ulf Lundell håller till bredvid Södrast!
Jag önskar alla en skön och solig helg!
Kramar från Cecilia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar