tisdag 24 mars 2009

Mera varor

Nu har de första kläderna kommit! Görkul, så fina. En tunika och supersnygga knickers från det danska märket Kaffe. Jag ska ta kort på plaggen och lägga ut till allmän beskådan. Jag måste också köpa ett strykjärn och strykbräda, så att de är platta och fina till premiären.

Jag har också fått jättefina flaggor, kort och fina träskyltar m.m. Det är lådor överallt i butiken. I morgon kommer en god vän och hälsar på och då kan hon ge mig lite råd om möblering. Jag ska också sälja hennes fina alster, handledsvärmare och handbundna böcker, i butiken. Man kan se mer av Annettes fina saker här: http://bokstickan.blogspot.com/

Ha det gott!

3 kommentarer:

  1. Hej Cecilia!

    Jag heter oxå Cecilia och driver butiken Cillas Cottage i Anderslöv. Jag hoppas det går bra att jag länkar till dig från min hemsida/nätbutik www.cillascottage.se där jag nu lägger upp butiker och andra roligheter i Söderslättsområdet för att det ska bli ett kul utflyktsmål. Hoppas det kommer gå bra för dig. När öppnar du?

    Vänligen Cilla

    SvaraRadera
  2. Hej Cecilia!

    Har nu läst ikapp mig på din blogg! Det var så länge sedan, tiden rusar iväg och helt plötsligt är det bara ett par veckor kvar innan du öppnar din butik! Vad kul! Pratade med Annette och hoppas att kunna komma förbi i påsk, men kanske inte på premiärdagen tyvärr... Vill mest säga: Lycka till! Vi hörs när det lugnat sig lite för dig, om inte förr :).

    Kram Karin

    SvaraRadera
  3. Hej Cecilia,
    kul att du öppnar butik i Smyge ! Grattis.
    Jag brukar gå med hunden därnere, bor ju själv bara ett stenkast norr om Smyge ;O)
    Säger det som Cilla Söderslätt är ett fint utflyktsmål.
    Trevlig helg,
    Petra

    SvaraRadera