måndag 2 april 2012

Påsk på Södrast


Snart ska det mumsas! (samt jobba - för Södrast är öppet alla påskdagar).


Läckert armband från dansk Smykkeskunst 299 kr

I helgen hade jag så trevligt. Massor av trevliga människor fyllde butiken. Söta Susanne såg jag två gånger, mina kära föräldrar tittade förbi och fina faster Ursula med Anneli och My kom också. Vilken lyx att få se sina trevliga släktingar samtidigt som jag är på jobbet.

Här kommer en liten bild på våra tre fina siameser. Amarellis är nyopererad och fick ha strut, men de andra katterna var snälla mot henne. Snart ska de få komma ut och smaka på utomhusliv lite grann.



Nu hoppas jag på en påsk med fint väder. Det ser inte lovande ut i prognosen, men man vet aldrig hur det blir i verkligheten.

Glad påsk!
Kramar Cecilia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar