torsdag 26 april 2012

Aprilväder på Södrast

Dagens annons i Trelleborgs allehanda
Vilket aprilväder. Kan det aldrig bli soligt? Jag hoppas fortfarande på grillväder i helgen, men jag börjar känna mig mindre optimistisk. Jag värmer mig en en kopp kaffe i butiken, för det är inte varmt här inne. Jag får leta upp handledsvärmarna igen.
En snygg jeansjacka värmer 699 kr. Kan inte bli bättre för en trollsländeälskare.
Dystra dagar som idag, så blir jag uppiggad av min sexåriga dotter (hon är så gott som alltid på gott humör) och min fina siameskatt Cornelis. Han är superkelig. De andra katterna är också underbara, men de är inte lika gosiga och därför är han min favorit just nu. Jag försöker dock dela ut lika mycket kärlek till alla tre siameserna. Nej nu mäste jag jobba vidare med Villervallas kläder - det är mängder! Ha det gott! Kramar Cecilia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar