torsdag 10 februari 2011

Södrast rustar för våren


Villervallas vår- och sommarkollektion piggar upp. Snart kommer den!

Åh, fick lite vårkänslor i går när solen sken, men sedan var de som bortblåsta i dagens regn och rusk. I morgon väntar en heldag på förskolan och då gäller det att ha ordentligt på sig när man står och puttar på gungorna i några timmar (kändes det som ialla fall). Det är världens bästa förskola, men att arbeta på en förskola är tufft. Tur att jag bara är förälder där och inte förskolelärare. Jag är nog mer gymnasielärartypen eller butiksägartypen :).

Detta är en bra vecka för jag är färdig med inventering och bokföring för 2010. Hurra! Att man ska skjuta upp saker så länge. Nu när det är klart känner jag mig så mycket friare. Kan fokusera på att ta barnen till badhuset och sådant kul.



Jag tar mig friheten att visa Kälvelids fantastiska bild här för att verkligen visa att det kommer ljusare tider, blommor och sol finns där framme.

Ha en skön helg!
Kramar Cecilia

2 kommentarer:

  1. Upptäckte precis att man kommentera här. Fast det är det kanske ingen som brukar göra? Tänkte bara säga att Villervalla-kläderna ser jättefina ut. Längtar efter att komma och shoppa hos dig!
    Kram, Kristin

    SvaraRadera
  2. Hallå! Jag blir alltid glad för en kommentar, men de flesta orkar inte göra det (inte jag heller när jag besöker andras bloggar).

    Ja, det behövs lite färger nu när gråa februari är överallt. Skriver snart till dig.
    Kramar Cecilia

    SvaraRadera