lördag 7 augusti 2010

Sensommar på Södrast



Vilken underbar sommar det har varit. Värmerekord, fullt med folk i butiken och kul! Min pappa har verkligen slitit när han har hjälpt mig hela sommaren, och vilket proffs han är. Jag har ju haft tur och haft fler hjälpredor. Två goa kompisar och svärmor som hoppat in. Det är roligare att vara två och på det viset ser jag inte framemot hösten, för då är jag själv här.

Nästa vecka är det modemässa och Villervallas höstkollektion är snart här. Jag fyller på med nya varor hela tiden som vanligt. Se ett par ovan. Det finns att göra hela tiden - tur för mig. Nu slipper jag sitta och äta godis och ha tråkigt : ).

Ha det gott!

Sommarkramar Cecilia

1 kommentar:

  1. Halloj! Kul med nya prylar. Köpte precis superfina stolsdynor som jag tror många skulle tycka om, lite otymligt att frakta kanske ;)
    Är det ljushållare att sätta på väggen du har där? med kärlekstexterna? Har du tråkigt på dagarna ställer jag upp som chattkompis :)
    Ha det gott och hoppas soler lyser på er! /Nettan

    SvaraRadera