fredag 27 september 2013

Glädje och sorg på Södrast

 
Min kära farfar, nästan 92 år gammal, har gått bort och jag var på en väldigt fin begravning i veckan. Jag och lilltjejen hjälptes åt att göra ett hjärta som jag kunde ta med till begravningen. Hon plockade rönnbär och annat. Visst blev det fint?
 
Sedan har det varit fullt upp i veckan med jobb, träningar, föräldramöten, tandvård och lite fika så klart. Tiden går alldeles för fort.

Nu har vi fantastiska ljus på Södrast från Woodwick. De här har tre dofter i ett glas och har en träveke sprakar. Det är sojavax och de ska brinna i 100 timmar. De är dyra (249 kr) men ack så lyxiga. 
 


Som vanligt packar jag upp för fullt. Mer porslin från Green gate t.ex.

Om några veckor är det Goda livet på landetmässa på Lorensdal, 19-20 oktober. Då är Södrast där. Kom gärna dit. Det är gratis och på lördagen klockan 13.00 blir det modevisning.
 
Nu måste jag fortsätta min uppackning. Ha det gott därute!
Kramar Cecilia
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar