fredag 28 december 2012

Södrast går i ide

December gick i rasande fart och jag fick så mycket att göra på Södrast att jag glömde bort min lilla blogg. Det kom snö och blev så vackert, julmusiken flödade och det dracks mängder av glögg. Jag slog in så mycket klappar att julpappret tog slut och sedan äntligen satt jag på julafton omgiven av de nära och kära med klappar och mat överallt.
 
Nu är det bara några dagar kvar på året och sedan går Södrast i ide. Jag roar mig i januari med  lite ledigt och sedan inventering, bokföring och mässinköp.
 
 
Just nu är det köp 3 betala för 2 på Villervallakläderna
(dock ej enfärgat eller jeans)
 
 
Den 14 mars är det dock dags att öppna Södrast igen när våren är här. Nu önskar jag alla ett riktigt gott nytt år och god fortsättning, och så ses vi kanske våren 2013 om inte förr. Bloggen uppadateras sporadiskt fram tills dess.
Ha det gott!  Kramar Cecilia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar