måndag 27 september 2010



Jag försöker hitta en fin bild som jag kan ha på Södrast marknadsföringsmaterial. Den här bilden blev väl ganska fin? Det är dags att dela ut lappar i brevlådorna igen. Jag och ungarna får massor av härlig motion och ser gator vi inte skulle se annars : ).

Jag hade en ledig dag i lördags och det var skönt. Vi åkte till Malmö och så här fin var Madigan i sin Villervallaklänning.



Familjen gick runt i västra hamnen samt lunchade och sedan fick barnen stanna hos favoritfaster och jag och min älskade fick en ledig lördagkväll för oss själva. Vilken lyxhelg!

Jag har lagt upp bilder på Södrast sortiment på nedanstående länk. Jag vill mest se om det fungerar:

http://bildgalleri.sodrast.se/#5.0

Ha en skön vecka och njut av de virvlande höstlöven och den friska luften.
Kramar Cecilia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar