onsdag 14 april 2010

Vilka vårdagar


Vädret är ju så fantastiskt nu. Jag går till brevlådan i mina trätofflor utan jackan och fryser knappt. Vi åt årets första glasspinne idag, jag och barnen, och som vanligt blev det Magnum. Jag försökte pådyvla barnen att prova nytt, men de vill de inte och så var jag lika tråkig och konservativ själv. "Varför ta risken, sa barnen." Det beteendet vill man ju inte uppmuntra. Jag ska prova minst tre nya glassar i år : )

Sedan åkte jag och barnen till badhuset och hade det nästan för oss själva. En solig vårdag är tydligen inte en baddag, men bra för oss som hade superskoj.

Nu har alla mina fina trätofflor kommit. Jag ska lägga upp bilder på dem här. Först ut fuxiafärgade som gör en glad.

Ha en skön vecka och våga prova nytt (jag lovar att jag ska)!
Kramar Cecilia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar