onsdag 7 april 2010

Postpåsk på Södrast


Det är inte utan att man är lite mör efter påskhelgens jobbande på Södrast. Det var full rulle hela tiden och det var kul! Tur att vi var två. Min pappa som jobbade skötte sig finfint och jag ser framemot det samarbetet i sommar.

Några vårtecken = Nu kan jag ha varor utanför butiken. Jag måste inte ha tre koftor och två par strumpbyxor på mig inne i butiken. Jag har börjat sälja solhattar.

En kund frågade mig om den lilla stegen ovan (jag hittade ingen bild med en vit stege, men det finns) och jag lovade lägga ut bild och pris här på bloggen. Skulle jag sälja en sådan kommer den att kosta 995 kronor. Vid intresse ring eller mejla mig.

Dags att fortsätta med bokföringen, (eller rättare sagt börja med bokföringen). Jag vill mycket hellre sola ansiktet i trädgården, men nu gäller det att vara ståndaktig.

Ha en fin, kort arbetsvecka!
Kramar Cecilia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar