onsdag 10 mars 2010

Vilken reahelg jag hade...


Vilket drag det var i helgen. Jag undrade så innan om folk skulle vara intresserad av en rea och det var de. Många frågade: Har du verkligen rea på allt i hela butiken?". Svaret var ju ja, även om jag kanske skulle begränsat mig lite. Ja, då vet jag det till nästa år. Kul att få jobba så svetten lackade och att det kommer in lite pengar efter uppehållet på två månader.

Nu har jag målat, snickrat och organiserat i flera dagar. Det kommer att bli så fint på Södrast. Jag var kvar så länge häromdagen att jag såg solnedgången (ovan). Det är så vackert på udden, speciellt på våren/sommaren, och jag kan längta efter våren så att det gör ont.

Förutom att jobba har jag ju firat lilla fyraåringen. Snart är det dags för nästa barn att bli sju. Om man skulle ha tid över så fyller alla kalas lätt upp den tiden. Presentshoppandet har dock blivit lättare på sistone ; ).

Ha det fint därute och håll tummarna för vår!
Kramar Cecilia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar