fredag 5 mars 2010

Södrast öppnar igen - lite grann


Äntligen är det dags. Vad tiden gått fort. Jag hade gärna sett att det varit lite mer vårlikt när jag öppnar, men det kanske det är när jag öppnar på riktigt den 18 mars. Nu är det bara en liten smygöppning med rea i helgen. Det ska bli intressant och se om det har gått fram att jag öppnat. Jag har annonserat i två tidningar, satt upp lappar och lagt dito i brevlådorna så det borde ha gått fram. Eftersom jag rear kanske någon vågar handla haremsbyxorna eller någon annan snygg blus. : )

Häromdagen byggde jag och pappa en träskohylla och den är jag stolt över. Egen design och tar inte så stor plats i butiken. Det gäller att trolla om man vill få in mycket grejer i lokalen.

Det kommer dock vara ändå roligare att öppna den 18/3 för då har jag massor av nya grejer att packa upp, som villervallakläder i allsköns färger. Nästa vecka ska jag fixa och trixa mer i butiken måla och så där.

Ha det fint därute.
Kramar Cecilia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar