måndag 1 juni 2009

Vilken sommarmåndag!



Nu börjar det på allvar här på Södrast. Jag har haft så mycket att göra att jag inte hunnit blogga. Även om det inte myllrar av kunder alltid så finns det så mycket annat att göra. Idag trodde jag att jag skulle vara ensam i butiken, men det har varit förvånansvärt många här. Jag blev också på mycket gott humör idag när jag upptäckte en sak.

Igår trodde jag att jag hade blivit bestulen på en hel påse Bagladysmycken och min tilltro till alla trevliga kunder kändes som bortblåst och jag var helt förstörd. Jag polisanmälde det hela och sedan hittade jag påsen igen idag. Vilken lycka - inte för pengarnas skull utan för att det inte varit någon av mina kunder som gjort något sådant. Jag blev så glad!

I solen är det säkert 30 grader här utanför butiken. Jag satt precis och skulle bestämma mig för vilka av Mona Svärds produkter jag skulle beställa. Ni ser bilden ovan. Det är typiskt att vara våg och behöva bestämma sig för så mycket hela tiden.

Ha en go vecka!
Kramar en glad Cecilia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar