måndag 8 juni 2009

Äntligen måndag!?



För mig är nu alla veckodagarna lika. Det har varit en bra helg med massor av folk och det är så himla kul. Det är roligast när det rör på sig. Det var växtloppis i söndags och då kom många blomsterintresserade. Nationaldagen i lördags var också trevlig med mängder av folk.

Lite besök piggade också upp. Pia och Annette kom och hälsade på. Underbara Pia ställde sig med en gång och målade piratsvärd och Annette gjorde sista finishen på sina vackra nåldynor som hon numera säljer här. Dynorna ser ut som små bakelser. Jag hoppas att de säljs snart även om de är fina på min bardisk.

Snart får jag besök av Kristin som är hemma från Malawi. Ska vi se om det blir fika eller arbete - eller både och? Jag tänker också på mer besök. Linda, från Norge, som också ska hjälpa mig här. Det är midsommar nästa vecka, osannolikt - redan! Sedan ska bli vansinnigt kul att se hur det blir här på Södrast i juli.

Ovan lite bilder på nya smycken som kommit in.

Ha det gott!
Kramar Cecilia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar