fredag 15 maj 2009

Finfin fredag på Södrast


En bild på en storsäljare

Åh, det är härligt väder och alla är på gott humör. Idag är det bättre drag här på Södrast och jag hade precis finbesök av familjen. Barnen är smått sjuka, så Walle får ta hand om dem och då är det bra med en liten utflykt till mamma på Södrast.

Just nu står jag och äter kola, "Original creamy toffee", så jag hoppas att ingen kommer på några minuter för det går inte att prata med den i munnen. Men, ack så god. Det är farligt att sälja godis, för det är väldigt lätt att provsmaka mycket.

I morgon är det melodifestival och då hoppas jag att den charmige norske gutten vinner. Jag har tittat på alla bidragen, så nu vet jag inte om jag orkar titta på den stora tävlingen. Det kan bli väl mycket. Dessutom ska jag på fest och då är förhoppningsvis inte TV:n på.

Ha en skön helg
Kramar Cecilia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar