onsdag 13 maj 2009

En lugn onsdag





När man arbetar onsdag till söndag blir man helt veckovill. Jag måste påminna mig själv om vilken dag det är. Det är dock inte så svårt att se skillnaden. På helgerna är det bra drag här och på onsdag-torsdag är det lugnt. Ons- torsdag är perfekta dagar för leveranser. Jag har fått kläderna ovan idag.

Igår var min lediga dag och då passade jag på att köpa in godis till butiken, samt kedjor till smyckena. Nu när jag har lite tid över kan jag också tillverka lite egna smycken. Det går dock långsamt och därför är jag tacksam att jag kan beställa från proffsen, som Baglady och Dansk Smykkeskunst. Jag har köpt in dalahästar hos Baglady och hoppas att de går hem hos turister, både svenska och utländska.

Nu ska jag bygga ihop en hylla och beställa vykort.

Ha en go vecka!
Kramar Cecilia

2 kommentarer:

  1. Snygga jag kommer o köper.....
    annette

    SvaraRadera
  2. Coola dalahästar! Jag vill gärna köpa några och ge till vänner i Norge. Och även behålla en själv. : ) Ha det gott!

    Linda

    SvaraRadera