torsdag 27 mars 2014

Snart sommartid på Södrast

Vad härligt att det varit så varmt och fint väder. Jag hade en jättetrevlig helg på Södrast då jag fick se många välkända ansikten. Härligt att ses igen.
 
Nästa vecka är Södrast med i vårrundan. Mer info finns här: Vårrunda
 
 
 
Södrast har ett helt nytt smyckeställ med fina smycken från Bud to Rose. Där finns både silver, guld och stål.


 
Mängder av Villervalla har jag också packat upp. Färgglatt och läckert!

 
Nytt för i år är att Villervalla har badkläder. Denna tröja har starkt UV-skydd och kostar 179 kr. Ett bra pris tycker jag för ett sånt bra plagg.


En del kläder har jag fått till butiken (men det kommer mer). Här är en härlig blus från Soya Concept S-XXL, 299 kr
Dags att ta fram blommor och annat och öppna butiken för veckan.
 
Ha det gott! Kramar Cecilia

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar