tisdag 20 december 2011

Juligt på Södrast


Nu saknar jag snön. Det trodde jag inte vid den här tiden förra året.

Just nu har Södrast extraöppet. Det är lurigt när man har öppet torsdag-söndag i vanliga fall. Nu blir det tisdag- torsdag denna och nästa vecka istället.

Fyra dagar kvar till jul. Varför går det så snabbt för oss vuxna och så långsamt för barnen? Tänk om man kunde byta synsätt ibland.

Nu längtar jag nästan mer till efter jul för då ska vi få tillökning i familjen. Det är de två sötnosarna nedan som ska flytta in hos oss. Då kommer vi ha tre siameser och jag hoppas så att min nuvarande Isis tycker att det finns plats för två kattungar.

Amamba, en liten hankatt

Amarelli, en liten honkatt

Dags att slå in lite klappar. Härligt att kunna göra det på jobbet utan att någon klagar.

Godjulkramar från Cecilia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar