söndag 6 november 2011

Södrast tänker positivt



Ny kofta på Södrast. Vårt nya märke Soya Concept 349 kr, finns i svart

Just nu sitter jag hemma med lunginflammation och min kära far täcker in för mig i butiken. Så det kan bli. Hela veckan har jag varit kass och alla mina fina dekorationsplaner har kommit på skam. Jag som tänkt att nu skulle jag flytta om, pynta m.m. Jag har iallafall haft tur och haft vänner på besök i veckan. Det har piggat upp. När jag blir frisk, så ska jag dra många djupa andetag och tänka på alla som inte kan det.



Ha det fint i veckan!
Kramar Cecilia

2 kommentarer:

  1. Stackars lilla dig...Men hoppas att du kryar på dig så att vi ses på fredag. Kramar kusin vitamin(Anneli).
    Ps Snygg kofta

    SvaraRadera
  2. Tack Anneli! Farfars 90-årsdag menar du? Jag har inte hört något om firandet. Jag eller pappa måste jobba och pappa åker till Sövde på eftermiddagen. så vi får ses en annan gång.

    SvaraRadera