tisdag 4 oktober 2011

Hösttider på Södrast!


Krans till dörren 125 kr på Södrast

Trädgården full av löv, men solen skiner och det är såå vackert. Jag ser det genom fönstret och tänker jag borde gå ut. Borde, men jag behöver fixa med Södrast webbsida och det går trögt. Men jag joggade ju iallafall igår och det kan jag leva på länge.

Jobba hemifrån är inte alltid så effektivt har jag märkt. Jag vet inte riktigt var tiden tar vägen, men resultatet är magert. Nåväl, mysigt är det iallafall.

Jag sitter bland annat och gör en infolapp om Södrast myskväll 17 november. Det ser jag redan fram emot. Då ska det minglas och Teresa min vän från Blomsterpaviljongen ska ge oss tips på hur vi kan dekorera fint inför advent.



Imorgon ska jag träffa en klädleverantör, Soya concept, och beställa kläder inför sommaren. In till storstan - det ska bli roligt. Jag passar på att gratta min lilla mamma som har födelsedag och bjuder henne på lunch i stan.

Dags att cykla till förskolan (höll på att säga dagis, men det ska man ju inte).

Ha det gott!
Kram Cecilia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar