onsdag 18 maj 2011

Mer smycken på Södrast


Fräcka smycken kan göra så mycket. Om man har ett smycke på sig som känns rätt så påverkar det humöret, ialla fall mitt. Jag kan känna mig snyggare eller fräckare eller mer ungdomlig m.m.

När jag tar på mig mitt favoritläderarmband så skänker jag alltid mitt backpackerliv en varm tanke. Under fem års tid kuskade jag runt i världen och även om jag inte vill göra om det nu, så var det en härlig fri tid. Kan ett litet armband ge mig lite av den känslan får det sitta på min arm.


Klassikt halsband från Dansk Smykkeskunst 225 kr



Ugglor och stora ringar kanske inte är så backpacker, men himla snyggt.

Ha en bra vecka!
Kramar Cecilia

2 kommentarer:

  1. thanks for the post guys..To make the best of your appearance you should select jewelry that complements your appearance.

    SvaraRadera
  2. thanks for the post guys..Feel confident and smart when you wear trendy fashion jewelry. Make sure you stay in informed about the latest happening and new launches in the fashion jewelry world.

    SvaraRadera