torsdag 17 mars 2011

Södrast har våröppnat






Jag vet inte om hagel och iskall blåst räknas som vår, men nu har Södrast öppnat och då är det minsann vår. Jag har slitit som ett djur i en vecka för att få upp alla mängder av varor jag har beställt, så bloggandet har varit lite lågt. Men nu är nästan allt på plats och det finns Villervallakläder överallt, leksaker i massor, porslin, påsksaker, fina damkläder m.m. Det är svårt att hitta bilder till Culturekläderna så jag måste kanske skaffa en modell och sedan ta bilder själv.

Jag hoppas på finare väder imorgon, många kunder och kanske någon att dricka kaffe med. Vem vet vad fredagen för med sig?

En liten bild på mina vackra tvåfärgade paschminasjalar direkthämtade från Kambodja.



Ha det fint! Jag hoppas att vi ses snart!
Kramar Cecilia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar