onsdag 19 januari 2011

Hemma i Skåne igen


Hemma igen i ett soligt Skåne efter tre veckor i två ännu soligare länder, Thailand och Kambodja.

Hela familjen har sparat länge och efter julhelgen bar det av till våra vänner som bor i Kambodja. Vi åkte bland annat till världsberömda Angkor Wat. Tempel, tempel och fler tempel. Det var fantastiskt. Kanske inte alla barnen tycte det, men nu har de i alla fall varit där. De tempel som var lite raserade var vackrast så det är det som syns nedan.

Kameran gick sönder i Kambodja, men min älskade tog bilder med sin telefon så jag ska visa någon Thailandsbild också när jag väl fått dem.

Nu ska jag ta mig i kragen och åka ner till butiken för att inventera. Det kommer att ta ett tag.

Ha det gott!
Kramar Cecilia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar